معرفی خدمات و رزومه آژانس تبلیغاتی نگاران مهر

چگونه خلق ارزش می کنیم ...

درخـواست جلسـه مشـاوره

جلسات مشاوره آژانس مهندسی تبلیغات نگاران مهر با توجه به نیاز شما در بخش‌های برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی و توسعه کسب و کار ( بیزینس کوچینگ ) برگزار می‌گردد. و از آنجایی‌ که هدف از برگزاری این جلسات دریافت نتیجه ‌های کاربردی برای شماست ، نیاز به تحقیق و بررسی‌های لازم قبل از جلسه مشاوره است تا باز خورد های بهتری از جلسات دریافت کنید. به همین خاطر فرم‌های اختصاصی در هر حوزه طراحی‌شده است که پس از تکمیل و ارسال آن می‌توانید از خدمات مشاوره ما استفاده کنید.

مشــاوره جلســه ای

در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد . به همین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کارها و شرکت‌ها و سازمان‌هایی موثر است که مسیری را طی کرده اند و در حال حاضر سوالاتی برای آنها ایجاد شده ، یا به دنبال این هستند که آیا مسیری که در آن قرار دارند درست است یا خیر و یا ایده ای برای سرعت دادن به کار خود نیاز دارند که آن ایده را توسط تیم خود به اجرا برسانند .

مشاوره در قالب پروژه

این شیوه در سطح عمیق‌تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای برای رفع مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری از شرکت‌ها مناسب و نتیجه‌بخش است . در ابتدای این پروژه ضمن تشکیل جلسات آسیب‌شناسی و عارضه‌یابی وضعیت موجود و همچنین بررسی اهداف سازمان کمپین‌‌های منحصر‌به‌فردی برای سازمان شما طراحی خواهد شد.


در این شیوه خدمات مشاوره به مدت سه الی شش ماه با مشارکت کارفرما در قالب یک پروژه ارائه می گردد و مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.